MANAGEMENTUL CALITATII

In ideea  de a mentine dar si de a patrunde pe noile piete, Sistemul de Management al Calitatii reprezinta o prioritate pentru echipa manageriala si astfel orice legatura cu mediul intern si extern este filtrata de catre conducerea companiei. In acest context, standardul de calitate ISO 9001 a fost adoptat si aplicat, iar in 2007 compania Ovirelance a fost atestata de catre EURO CERTIFICATION .

O sinteza a rezultatelor implementarii Sistemului de Management al Calitatii este:

null
Existenta unei politici clare a calitatii
null
Mentinerea pietelor prin castigarea increderii clientilor nationali si internationali
null
Stabilizarea pozitiei de lider pe piata romaneasca
null
Dezvoltarea performantelor angajatilor OVIRELANCE la toate nivelurile functionale
null
Imbunatatirea procedurilor interne de calitate prin colaborarea tuturor angajatilor

OVIRELANCE SRL

Fundamentul de operare al conducerii firmei este reprezentat de Sistemul de calitate OVIRELANCE, bazat pe standardul ISO 9001-2000.

OVIRELANCE se pregateste pentru intrarea pe piata internationala bazandu-se pe politica de calitate aplicata.